Niet tevreden?

Laat het ons weten!

De meeste patiënten zijn tevreden met hun tandarts/mondhygiënist. Desondanks kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent, omdat u bijvoorbeeld vindt dat u onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld bent. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet.

Praat met uw tandarts

Wij vinden het belangrijk om te weten dat u een probleem heeft, zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing. U kunt altijd een afspraak maken voor een verhelderend gesprek met uw tandarts/mondhygiënist. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. Of u kunt een brief sturen naar onze hoofdvestiging.

CBT Zuid-Holland
t.a.v. de heer A. Molenaar
Simon Smitweg 14
2353 GA  Leiderdorp
Tel. 071 – 30 30 089

Advies van het TIP

Als u er samen met uw tandarts niet uitkomt, kunt u telefonisch advies en informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Het TIP is een informatiepunt van de beroepsorganisatie: de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (NMT). Het TIP is geen klachtenbureau, maar kan wel behulpzaam zijn met informatie over de wijze waarop u een klacht kunt indienen.

Voor de tandarts zijn wij aangesloten bij de klachtenregeling van de NMT (Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde).

Voor de mondhygiënist zijn we aangesloten bij de klachtenregeling van de NVM (Nederlandse Vereniging voor Mondhygiënisten).